Spis treści
neoBank jest częścią Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego i został powołany z myślą o obsłudze bankowości elektronicznej, a z czasem objął również inne kanały oferty banku spółdzielczego. Sprawdźmy, jak skontaktować się z neoBankiem za pośrednictwem infolinii.
Wielkopolski Bank Spółdzielczy powołał do istnienia neoBank jako markę dedykowaną tylko kanałowi bankowości internetowej. Popularność nowego podmiotu sprawiła jednak, że z czasem neoBank przejął również inne produkty i usługi oferowane dotąd przez bank spółdzielczy i zaczął zdobywać liczne nagrody oraz wyróżnienia za działalność w sektorze bankowym.
Klienci indywidualni
W segmencie klientów detalicznych neoBank oferuje bardzo zróżnicowane produkty, w tym również cztery rodzaje kont osobistych o różnych parametrach, dopasowanych do potrzeb różnych klientów (np. neoKonto, neoKonto Prestiż). Bank ten posiada również szeroką ofertę kredytową, także dedykowaną wybranym grupom zawodowym, konsolidacyjne, hipoteczne, na wakacje, szybkie (w 10 minut), a do tego linie kredytowe w rachunku osobistym. W segmencie oszczędności proponowane są zarówno lokaty internetowe, jak i standardowe lokaty terminowe, a nawet lokaty w koncie osobistym. Oprócz tego w neoBanku znajdziemy karty kredytowe oraz pakiety ubezpieczeniowe.
Oferta dla firm
neoBank nie zaniedbał także oferty dla firm i tutaj również znaleźć można ciekawe propozycje od kont firmowych (np. neoKonto Biznes darmowe przez pół roku), poprzez kredyty (dedykowane specjalnie dla przedsiębiorców oraz dla deweloperów i rolników). Do tego firmy mogą zakładać lokaty lub korzystać z oferty ubezpieczeniowej.
Trzy Infolinie dla klientów
neoBank udostępnił trzy linie telefoniczne, pod które mogą dzwonić klienci. Każda z tych Infolinii dedykowana jest innym zagadnieniom:
- Infolinia ogólna (czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00)
618 512 551
- Infolinia kredytowa (czynna od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00)
618 512 512
- Infolinia w sprawie zastrzegania kart (czynna przez całą dobę 7 dni w tygodniu)
618 565 278
Dodatkowo wszelkie sprawy można, oczywiście, załatwić w jednej z placówek neoBanku. Istnieje możliwość również kontaktu poprzez wysłanie do banku formularza online, jaki znajduje się na stronie internetowej banku. Klienci mogą także dzwonić do centrali banku w Poznaniu na numer 618 512 504, w sprawie reklamacji należy wybrać numer 618 512 580.